Vi ber om ursäkt för att vi har behövt ändra din planerade flygresa med oss.
Om din nya flygtid inte passar så ska vi göra vårt yttersta för att hitta ett mer passande alternativ.
Vänligen följ nedan instruktioner för snabbast hjälp:
Skicka ett mail med info till oss enligt nedan:
- Maila till: flybra.support@itcinfotech.com (Obs. kommunikationen måste vara på engelska)
- Bokningsreferens (6 tecken)
- Sträcka, datum och flygnummer du/ni ursprungligen var bokade på.
- Vilka namn i bokningen som vill boka om till annat flyg.
- Ange om du/ni vill boka om endast utresan, endast hemresan eller både och.
- Vilket datum, tid och flygnummer vill ni resa på istället (ombokning är möjligt valfritt datum fram till den 30 december).
För snabbare hantering vänligen titta på vår hemsida vilka flyg som finns tillgängliga och ange det flyg ni vill resa på.
Obs! Kontakta din resebyrå för att boka om eventuell förbokad transport såsom flygtaxi och flygbuss, förbokat hotell m.m.
Nedan finns information om vilka rättigheter du har.
Rättigheter vid förseningar och inställda flyg hittar du här.