För att vi ska kunna hantera ditt reklamationsärende, eventuella ersättningsanspråk, synpunkter eller liknande korrekt, behöver du registrera ett ärende via formuläret länkat nedan.

Om ni var flera personer som reste tillsammans går det bra att skicka in en gemensam reklamation för samtliga resenärer. Skicka oss endast en anmälan för hela ditt ärende och skriv gärna i rutan för "fritext/meddelande" så utförligt som möjligt vad ditt ärende avser och hur många resenärer er anmälan gäller för. Handläggningstiden för ditt ärende är ca 10 arbetsdagar.

Vidare till formuläret

Vill du komma i kontakt med reklamationsavdelningen gällande ett redan befintligt ärende är du välkommen att maila oss på reklamation@flygbra.se eller 010-722 15 12 (telefontid helgfria vardagar mån-fre kl. 9-12).

Gäller ditt ärende övriga frågor så som en kommande resa, återbetalning av biljett eller annat, vänligen kontakta vårt Kundcenter på telefon 0771-44 00 10. För aktuella öppettider, se Kundcenter.